Monday, April 25, 2011

Indulge® Soothing Eye Gel


Selepas setiap hari mengadap laptop, meng-update blog, membaca online, berfacebook dan sebagainya.. mata pasti akan menjadi penat.
Walaupun saya tiada masalah hitam sembap atau lebam kerana kurang tidur, tapi bahagian mata sudah kelihatan kering.
Apabila bahagian bawah mata sudah kering, kelihatan muncul kedut di bahagian bawah mata. Ia menjadi lebih ketara apabila memakai foundation.
Foundation tidak lekat dengan cantik apabila kulit menjadi kering. Bahagian kulit itu akan kelihatan berkeping-keping.

Saya menggunakan Indulge® Soothing Eye Gel dan sapu lebih sedikit pada bahagian mata sebelum masuk tidur.. Saya terjaga awal pagi ini dan terasa mata lebih segar. Menakjubkan juga Indulge® Soothing Eye Gel ini.

Semasa memakainya, ada terasa sejuk menyengat dan nyaman.. Jika mata anda terasa pedih semasa menggunakan Indulge® Soothing Eye Gel ini, itu bermakna ia ini sedang bekerja. Sembap bawah mata InsyaAllah akan hilang.

Secara umumnya, Indulge® Soothing Eye Gel ini melicinkan dan melegakan, mendinginkan dan menyamankan kulit sekitar mata. Ia mengandungi ektrak tumbuh-tumbuhan yang membantu menegangkan, memejalkan dan mengurangkan kesembapan bawah mata.

Sebagai penambahan baru dalam Skincare Class yang saya anjurkan, saya akan menggunakan Indulge® Soothing Eye Gel ini kepada anda.

Jika berminat mahu membelinya atau mencubanya dalam Skincare Class..
Sila hubungi saya: 012-5770106

No comments:

Post a Comment